Vooraankondiging Werkbezoek ‘Wonen met Zorg’ op vrijdag 23 juni

Door Vrouwennetwerk op 22 mei 2023

Dag leden van ons PvdA-Vrouwennetwerk Fryslân,

Na een mooie campagne en onze vrolijke rode praamtocht door de grachten van Leeuwarden, organiseren wij nu ons twee thema van dit jaar.

Tijdens onze Eindejaar borrel kwam het onderwerp ‘Wonen met Zorg’ aan de orde. Minister Hugo de Jonge heeft de provincies opdracht gegeven om te inventariseren waar deze plekken gerealiseerd kunnen worden. Binnen onze gelederen hebben we vrouwen die hier mee bezig zijn. Van hen willen wij graag meer achtergrond informatie horen. Wat houdt dit ‘Wonen met Zorg’ precies in en wat betekent dat dan voor Friesland? En met name voor de kwetsbare en-/of oudere doelgroep?

Wij merkten in december ook op dat er veel animo was voor werkbezoeken. Op locatie, in combinatie met de inhoud, heeft klaarblijkelijk meerwaarde.

Als datum hebben wij geprikt:

Vrijdag 23 juni, w.s. om 14.30 uur, op een locatie in Leeuwarden.

Nadere informatie volgt dus, maar blok deze datum/middag vast in je agenda. De bijeenkomst duurt naar verwachting ca 2 uur.

Ben je geïnteresseerd in dit onderwerp op locatie, en/of heb je ervaring, meld je dan vast aan bij Marja van der Meer, [email protected]..

Graag woonplaats en telefoonnummer vermelden i.v.m. eventueel meerijden.

Met warme groet,

Namens de werkgroep van het PvdA Vrouwennetwerk Fryslân:

• Marja van der Meer
  • Toke Bijsterbosch