Door Vrouwennetwerk op 23 maart 2017

‘Polarisering in de samenleving’

Het PvdA Vrouwennetwerk Fryslân organiseert op 24 maart haar eerste activiteit van dit jaar. ‘Polarisering in de samenleving’ is dit keer ons onderwerp van gesprek. Wij proberen zicht te krijgen op radicalisering, verrechtsing, verharding in de samenleving. Wat maakt dat dit zo toeneemt, wat zijn hiervan de gevolgen en wat is een goed antwoord voor nu en de toekomst.

Wij hebben twee vrouwen uitgenodigd die deskundig zijn op dit gebied:

• Brenda Ottjes, directeur Tûmba. Tûmba is het expertisebureau m.b.t. discriminatie en diversiteit
  • Ouarda Ahammar, trainer coach bij Re-care. Re-care ondersteunt mensen met een migrantenachtergrond bij sociale activering en het vinden van een baan

Wanneer? Vrijdag 24 maart 2017
Hoe laat? 17.30 – 19.30 uur
Waar? Glazen zaal Leppehiem, Akkrum (Leppedyk 37, 8491 GJ)

Vanaf 17.00 Inloop met koffie/thee
17.30 – 17.35 Welkom en mededelingen
17.35 – 18.15 Inleidingen Brenda Ottjes en Ouarda Ahammar
18.15 – 18.45 Lopend buffet en informeel contacten
18.45– 19.30 Discussie over polarisatie
19.30 – 19.45 Afronding en vervolg

Mocht je je nog niet aangemeld hebben, doe dat dan voor woensdag 22 maart via Nienke Deelstra, [email protected]. Graag woonplaats en telefoonnummer vermelden i.v.m. eventueel meerijden. Als je vegetariër bent, meld dit dan ook in je mail. De bijdrage van € 10,- voor de maaltijd kan gestort worden op rekeningnummer NL43 RABO 0149 1733 50 t.n.v. PvdA Gewest Fryslân. Vrouwen die niet lid zijn van de PvdA worden van harte uitgenodigd om aan te schuiven en mee te praten!

Namens het PvdA Vrouwennetwerk Fryslân,

Tineke Laverman