Door Gewestelijk bestuur op 2 december 2015

Netwerkborrel Vrouwennetwerk Fryslân

Het PvdA-Vrouwennetwerk Fryslân wil, omdat dit vorig jaar zo goed bevallen is, met een netwerkborrel het jaar gezamenlijk afronden. Het wordt vrijdag 18 december georganiseerd van 17.00 tot 19.00 uur in Fire Café (Nieuwestad 49, Leeuwarden). “In ‘de kazerne’ willen we reflecteren op onze activiteiten van afgelopen jaar en vooruitkijken naar 2016.”

Vanuit het vrouwennetwerk organiseren Janet van der Wal, Tineke Laverman en Riek van der Vlugt de bijeenkomst. “We vinden het gezellig om elkaar weer te treffen en bij te praten over de ontwikkelingen die binnen de PvdA gaande zijn. Te denken valt aan het van ‘Van Waarde’-project, de pilot waar actieve leden nu de opzet voor ontwikkelen.” Ook vrouwen die niet lid zijn van de PvdA zijn van harte uitgenodigd om bij de netwerkborrel aan te schuiven en mee te praten. Dus neem je vriendin, moeder, zus, buurvrouw of collega mee. De organisatoren hebben het activiteitenprogramma voor 2016 is in concept klaar. “We dachten aan het thema ‘discriminatie’, niet verwachtende dat dit juist nu zo actueel zou zijn. Als je hier ideeën over hebt of een bijdrage aan wilt leveren, laat het ons weten!”

Wat? Netwerkborrel PvdA-Vrouwennetwerk Fryslân
Waar? Fire Café, Nieuwestad 49, Leeuwarden