Door Gewestelijk bestuur op 5 januari 2016

Nieuwjaarsbijeenkomst 16 januari 2016 (locatie gewijzigd)

Traditiegetrouw organiseren het gewestelijk bestuur en de afdeling Leeuwarden een nieuwjaarsbijeenkomst. Op zaterdag 16 januari 2016 luiden we het nieuwe jaar in onder het thema ‘over-leven en samen-leven’. De wereld verandert en daar spelen we als PvdA een rol in. Wat betekent het voor ons, wat doet het met onze partij?

LET OP: NIEUWJAARSBIJEENKOMST VERPLAATST NAAR 16 JANUARI 2016

Met als inspiratie een speech van Pieter Hilhorst, publicist en auteur van De Belofte, gaan we met elkaar in gesprek over deze en meer belangrijke vragen. De nieuwjaarsbijeenkomst wordt gehouden in Zalen Schaaf (Breedstraat 48, Leeuwarden). Inloop is vanaf 13:30 uur en na afloop gelegenheid voor napraten onder het genot van een hapje en drankje.

Henk Korthof, voorzitter gewestelijk bestuur
Rolie Groningen, voorzitter afdeling Leeuwarden

Wat? Nieuwjaarsbijeenkomst
Wanneer? Zaterdag 16 januari 2016
Hoe laat? 14.00-16.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur)
Waar? Zalen Schaaf, Breedstraat 48, Leeuwarden

Rode Taxi
Voor leden die geen vervoer hebben, kan een rode taxi worden besteld. Voor de afdeling Leeuwarden kan dat via Geertje Haringsma (06-48082812). Voor leden van alle overige afdelingen, u kunt contact opnemen met uw eigen afdelingssecretariaat.

12484633_836965766412579_8494623278178720541_o