Wat zijn jouw plannen voor Fryslân? Wij zoeken sociale volksvertegenwoordigers.

Door Gewestelijk bestuur op 27 maart 2022

Heb jij een rood hart? Interesse in politiek? Een duidelijke mening over de toekomst van Fryslân? Meld je dan aan om namens de PvdA in Provinciale Staten of het Wetterskip plaats te nemen. Dit kan vanaf zondag 27 maart tot en met vrijdag 8 juli 2022. Wij zoeken bij de samenleving betrokken volksvertegenwoordigers; dossiervreters, maar vooral enthousiastelingen die het provinciehuis en het Wetterskip dichter bij de mensen kunnen brengen.

Ben je geïnteresseerd? De profielen van onze vertegenwoordigers in Provinciale Staten en het Wetterskip staan hieronder.

Ken je iemand die in het plaatje past? Maak haar of hem enthousiast om te schrijven.

Reageren kan tot en met vrijdag 8 juli 2022, door het sturen van een motivatiebrief en cv naar de kandidaatstellingscommissie ([email protected]).

Om alvast in de agenda te noteren; de gesprekken met de kandidaten zijn op 9, 10, 11 en eventueel 17 september.

Uiteindelijk komt de kandidaatstellingscommissie met een voorstel over de kandidatenlijsten voor de ledenvergadering op 22 oktober.

Voor vragen kun je terecht bij de voorzitter van de kandidaatstellingscommissie, Roel Sluiter (0653368832 of [email protected]).