Door Gewestelijk bestuur op 19 september 2017

En onze nieuwe voorzitter is…

Wie wordt de nieuwe partijvoorzitter? Wie volgt Hans Spekman op en gaat leiding geven aan onze Partij van de Arbeid? Dat is nu aan de leden. Dat is aan jou. Je kan tussen 26 september en 4 oktober je stem uitbrengen op Nelleke Vedelaar of op het duo Astrid Oosenbrug en Gerard Oosterwijk. Aanstaande zaterdag 23 september zijn de kandidaten in Fryslân om met jou te praten. Daardoor kan jij een weloverwogen stem uitbrengen. Je bent dus meer dan van harte welkom!

Wat? In gesprek met Nelleke Vedelaar en het duo Astrid Oosenbrug en Gerard Oosterwijk
Wanneer? Zaterdag 23 september 2017
Waar? LEO FM, Ruiterskwartier 6 te Leeuwarden (voormalig filmhuis in de Schouwburg de Harmonie)
Hoe laat? 19.30 uur (inloop vanaf 19.00 uur)

Astrid Oosenbrug (links) en Gerard Oosterwijk (foto: PvdA.nl)

Nelleke Vedelaar (foto: PvdA.nl)

Rieks Osinga zal beide kandidaten interviewen om te weten te komen wat hun drijfveren en wat hun plannen zijn. Maar je kan natuurlijk ook zelf al je vragen stellen. Zowel tijdens het plenaire gedeelte als informeel voor of na de tijd, met thee, koffie of ’n drankje.

Deze bijzonder intieme zaal filmzaal heeft slechts plaats voor 60 gasten. Om gegarandeerd een plekje te hebben kan je ’n comfortabele stoel reserveren per mail bij Theo Douma: [email protected]. Vol is vol!

Parkeren kan in parkeergarage het Zaailand op slechts 3 minuten loopafstand.

Graag tot aanstaande zaterdag.

Met vriendelijke groet namens de afdeling Leeuwarden en het gewest Fryslân,

Karin van der Burg
Hans Konst

Waar ben je naar op zoek?